Voor maatschappelijke organisaties * is het dé kans om :
- De kennis die je niet zelf in huis hebt binnen te halen via een bedrijf of andere maatschappelijke organisatie
- Zonder dat het je geld kost kennis, diensten en producten in huis te halen
- Je netwerk te vergroten en samenwerkingen aan te gaan in Hilversum
Matches zijn vaak tussen bedrijven en maatschappelijke organisaties, maar ook bedrijven en maatschappelijke organisaties onderling hebben elkaar veel te bieden. Denk aan de sportvereniging die de kantine beschikbaar kan stellen aan een buurtinitiatief waardoor de vereniging de kans krijgt leden te werven.
Inspiratie uit het verleden? Een overzicht van vraag en aanbod uit 2014
JA, ik wil ook een match!
De Matchmaker* Dit zijn lokaal georiënteerde organisaties die geen winst hoeven te maken. Ze zijn er voor het algemene nut. Voorbeelden zijn stichtingen, burgerinitiatieven, verenigingen (zoals, sport, muziek, zang), gemeente, serviceclubs, woningcorporaties, vrijwilligersorganisaties, scholen en overige maatschappelijke organisaties.