Ondernemers

Dit zijn commerciële organisaties en zelfstandige professionals (ZZP’rs) die verwantwoord en maatschappelijk bewust willen opereren door het investeren van kennis, middelen, netwerken, tijd en faciliteiten.

Zij kunnen bijvoorbeeld aanbieden: bouwmaterialen, computers, vrijwilligerswerk, tuinonderhoud, vergader- of opslagruimte, drukwerk, maar ook diensten, advies of kennis, bijvoorbeeld op het gebied van personeelsbeleid, verzekeringen, administratie, beleid, communicatie, financiën. Het concrete aanbod hoef je vooraf niet allemaal te bedenken. Het kan ook zijn dat je als ondernemer een specifieke vraag hebt, bijvoorbeeld hulp bij het op de markt brengen van een product of dat je mooie locaties zoekt voor het verzorgen van je trainingen of workshops. Tijdens de Beursvloer kunnen ook spontane aanbiedingen/matches ontstaan.

Voorbeelden: o.a. banken, winkeliers, bouwmarkten, reclame en promotie, vormgever, notaris, advocatuur, mediabedrijven, ICT & zakelijke dienstverlening en vervoerbedrijven.

Presentatie tijdens de beursvloer
Het is belangrijk dat de deelnemers je kunnen vinden tijdens de beursvloer om contact te leggen. Iedere aanbieder krijgt een ‘eigen’ plek toegewezen op de beursvloer waar hij/zij zich kan presenteren. De indeling wordt door de beursvloer organisatie gemaakt op basis van de aanmelding en afhankelijk daarvan ingedeeld worden in een van de vier beurshoeken. Neem presentatiemiddelen mee (bijvoorbeeld een rolbanner, demowand) om je aanbod of organisatie goed te presenteren en zodat je ‘zichtbaar’ bent.

Tijdens de Beursvloer ligt het initiatief in principe bij de vragers. Zij benaderen de aanbieders met concrete vragen en een mogelijke tegenprestatie. De Matchmakers assisteren tijdens de onderhandelingen.

Neem bij vragen hierover contact op met de organisatie



© 2019 Maatschappelijke Beursvloer Hilversum. All Rights Reserved.



Powered by WordPress. Designed by Woo Themes